Lubicz Lubicz
1115
BLOG

Jarosław Warzecha, dziennikarz specjalnej troski

Lubicz Lubicz Polityka Obserwuj notkę 48

Jeden z naszych salonowych Kolegów, pan Jarosław Warzecha - za Wiki: dziennikarz, dramaturg, prozaik oraz niespełniony europoseł z listy Jarosława Gowina - opublikował dzisiaj na S24 satyryczno-polityczny tekst (paszkwil) pt. „Prezydent Specjalnej Troski“.

Zaczyna się tak:

... Gdzieś ostatnio wyczytałem hasło wyborcze: „Bronisław Komorowski Prezydent Specjalnej Troski”.Nie podam gdzie, ponieważ natłok haseł wyborczych jest wielki i trudno wszystkie źródła zapamiętać. Ale hasło jest majstersztykiem sztabu wyborczego Pana Prezydenta, więc je zapamiętałem. ...

Następnie pan Warzecha pozwala być nam świadkami swojego głębokiego procesu myślowego:

... Pani Kopacz? Nie, za subtelne, zbyt skomplikowane ... Pan Tyszkiewicz? Za odważne ... 

aby po tym dedukcyjno-eliminacyjnym majstersztyku dojść do jedynie słusznej konkluzji 

... tylko Nałęcz! ...

Na moją uwagę, co jak co ale pamięć mam jak słoń, czy to nie przypadkiem, pan europoseł Janusz Wojciechowski jest autorem tego uroczego – trzeba przyznać – „wyborczego haselka“

@Jarosław Warzecha
A czy to przypadkiem, nie pan europoseł Janusz Wojciechowski jest autorem tego - jak to Pan nazywa - "hasła wyborczego"?



http://januszwojciechowski.salon24.pl/438898,wystarczy-byc-czyli-prezydent-specjalnej-troski 
Tak czy tak wychodzi zabawnie ale jeśli miałbym mieć rację, to zupełnie z innego powodu ;)

oraz powodowanej ciekawością reprymendy

No to jak Panie Warzecha, mam rację?
Złośliwcem być, to albo trzeba się urodzić albo nauczyć. W każdym innym przypadku, robiąc z kogoś głupa samemu można na takiego wyjść :)

Pan Warzecha odpowiedzial mi co nastepuje:

@LUBICZ
Pan już na takiego wyszedł. Proponuję dalej się nie kompromitować.
JAROSŁAW WARZECHA 13:54

 

Odpowiedział i ... zbanował ;)

PS. Tekst pana Wojciechowskiego (Wystarczy być - czyli prezydent specjalnej troski) pochodzi z sierpnia roku ... 2012! Albo mi się wydaje, albo do tych Jarosławów to ja nie mam najszczęśliwszej ręki ;)

R'n'R

 

 

 

Lubicz
O mnie Lubicz

If I could stick my pen in my heart I'd spill it all over the stage Would it satisfy ya or would slide on by ya? Or would you think this boy is strange? Ain't he strayayange? If I could win you, if I could sing you a love song so divine. Would it be enough for your cheating heart If I broke down and cried? – If I criyiyied. I said I know it's only rock and roll But I like it. Ludzie do mie pisza :) Czy ty Lubicz złamany ch..u nie powinieneś trzymać fason jak prawdziwy komuch? Twoje agenturalne teksty (z których jesteś znany) dawno wystawiły ci świadectwo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka