Hrywny na przystanku, Lubicz
Hrywny na przystanku, Lubicz
Lubicz Lubicz
1201
BLOG

Obietnice, wybory i ukraińskie hrywny

Lubicz Lubicz Rozmaitości Obserwuj notkę 22

Po wyborach do tzw. Sejmu kontraktowego w roku 1989 obiecałem sobie solennie, że już nigdy, przenigdy i w ogóle. Nie ze mną te numery, bujać to my a nie nas. I w tym danemu sobie samemu przyrzeczeniu wytrwałem równo 26 lat. Do dzisiaj. Przychodzą takie momenty (górnolotnie można by je nazwać historycznymi), że nawet najświętsze przysięgi i postanowienia stają się tyle warte co chamski scyzoryk czyli do potłuczenia o kant stołu. Ostatecznie mój spokojny sen i wizerunek w lustrze są mi bliższe niż składane przed ćwierćwieczem dziecinne (zdaję sobie sprawę) przysięgi.

W polskim konsulacie w eleganckiej wiedeńskiej dzielnicy Hietzing kolejka i to pomimo dwóch komisji ale wszystko sprawnie i o dziwo szybko. Optyka złudną bywa. Natomiast przed ambasadą, na przystanku tramwajowym 58 w stronę Westbahnhofu, szok. Masa podartych i nadpalonych ukraińskich hrywien. Protest jakiś, demonstracja czy też ktoś, jakaś bandercórka lub bandersyn podjął nieodwracalną decyzję? Azyl w wiedeńskiej Ambasadzie RP czy ki czort? Całą powrotną drogę myślałem i jakoś nic mi do głowy nie przyszło. Może komuś z Was, moi Drodzy?

R'n'R

Lubicz
O mnie Lubicz

If I could stick my pen in my heart I'd spill it all over the stage Would it satisfy ya or would slide on by ya? Or would you think this boy is strange? Ain't he strayayange? If I could win you, if I could sing you a love song so divine. Would it be enough for your cheating heart If I broke down and cried? – If I criyiyied. I said I know it's only rock and roll But I like it. Ludzie do mie pisza :) Czy ty Lubicz złamany ch..u nie powinieneś trzymać fason jak prawdziwy komuch? Twoje agenturalne teksty (z których jesteś znany) dawno wystawiły ci świadectwo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości