Lubicz
Lubicz
Lubicz Lubicz
404
BLOG

Do Przyjaciół i Łobuzów

Lubicz Lubicz Rozmaitości Obserwuj notkę 14

Drodzy Państwo, Koleżanki, Koledzy, Przyjaciele i Łobuzy,

w nadchodzącym roku 2016 życzę sobie i Wam, spełnienia wszystkich marzeń a niektórym, szczególnie tym lepszego sortu Łobuzom, tego na co zasługują.

Dziękując Wszystkim, którzy odwiedzili mój blog i profil na FB, zamieszczam aktualną fotkę, na wypadek, gdyby ktoś z Was, spotkawszy mnie przypadkiem na ulicy, zechciał mnie za moje internetowe bazgraniny wyściskać lub ... udusić :)

Zdając sobie sprawę z moich, głównie charakteru, niedostatków, jestem mimo wszystko zadowolony (co widać) i nie zamierzam nic pod tym względem ani teraz, ani w przyszłości, zmieniać.

Rock'n'Roll!

Lubicz
O mnie Lubicz

If I could stick my pen in my heart I'd spill it all over the stage Would it satisfy ya or would slide on by ya? Or would you think this boy is strange? Ain't he strayayange? If I could win you, if I could sing you a love song so divine. Would it be enough for your cheating heart If I broke down and cried? – If I criyiyied. I said I know it's only rock and roll But I like it. Ludzie do mie pisza :) Czy ty Lubicz złamany ch..u nie powinieneś trzymać fason jak prawdziwy komuch? Twoje agenturalne teksty (z których jesteś znany) dawno wystawiły ci świadectwo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości