Lubicz Lubicz
170
BLOG

Samasłodycz i czarnykot

Lubicz Lubicz Rozmaitości Obserwuj notkę 14
Własnie otrzymałem od mojej Mamy maila z prośbą o wklejenie Jej tekstu.
 
 
Do wszystkich, których interesuje powód likwidacji mojego blogu
 
W przeddzień tragedii w posmoleńskim lesie pojawił się na Salon 24 tekst zatytułowany: „Lech Kaczyński ZNÓW bez sukcesu”.
 
Tekst jak tekst, do takich wszyscy jesteśmy przyzwyczajeni, złościmy się, albo tylko wzruszamy ramionami. Autorka ma wielką „klikalność”, więc Administracja zaciera ręce.
 
Kiedy jednak ów post ukazał się w „aktywnych dyskusjach” w sobotę, już po katastrofie prezydenckiego Tupolewa, zwróciłam się grzecznie do Administracji, by powstrzymała się z eksponowaniem tego tytułu.
 
Przez kilka godzin notka była niewidoczna, zapewne nie pojawił się żaden nowy komentator, jednak już późnym wieczorem ów skandaliczny (w tych okolicznościach) tekst, znów zdobił „aktywne dyskusje”.
 
Administracja miała trzy możliwości: poprosić autorkę o zmianę tytułu, gdyby ta nie wyraziła zgody, usunąć tekst, zostawić wszystko jak jest.
 
Wybrała trzeci wariant.
 
I wtedy coś się we mnie załamało. Po raz pierwszy dotarło do mnie, gdzie jestem. Że tu nie liczy się nic poza „klikalnością”. Co tam śmierć Prezydenta, zginął jeden, przyjdzie następny i wszystko wróci do normy.
 
Żeby nie działać pochopnie, odczekałam trzy dni i poprosiłam o likwidację mojego bloga. Zaraz zwrócę się do Ephorosa o zamknięcie konta „samaslodycz”. Mam dość!
 
Pozdrawiam serdecznie moich przyjaciół
 
Krystyna Pisarska
 
samaslodycz
 
 
 
PS (Lubicz). Dzieki Bogu udalo mi sie przekonac Mame aby przynajmniej zostala na Salonie jako komentator. dlatego nie ma już co prawda samejsłodyczy  ale jest  czarnykot  ;)
Lubicz
O mnie Lubicz

If I could stick my pen in my heart I'd spill it all over the stage Would it satisfy ya or would slide on by ya? Or would you think this boy is strange? Ain't he strayayange? If I could win you, if I could sing you a love song so divine. Would it be enough for your cheating heart If I broke down and cried? – If I criyiyied. I said I know it's only rock and roll But I like it. Ludzie do mie pisza :) Czy ty Lubicz złamany ch..u nie powinieneś trzymać fason jak prawdziwy komuch? Twoje agenturalne teksty (z których jesteś znany) dawno wystawiły ci świadectwo.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości